17 stycznia 2020 r. został rozstrzygnięty konkurs na logo projektu „Game Based Learning For Development Of Problem Solving Skills” w ramach programu Erasmus +. Udział w konkursie polegał na samodzielnym wykonaniu logo promującego projekt techniką komputerową z wykorzystaniem grafiki wektorowej. Do komisji konkursowej wpłynęło 15  prac, z których wyłoniona została najciekawsza – logo wykonane przez Michał Rojkowskiego, ucznia kl. 2 b LO.

Michał Rojkowski, kl. 2 b LO

Dwie prace – logo Martyny Orszulak z kl. 1 TI p i Gracjana Jasnosa z kl. 3 TI uzyskały wyróżnienie.

Martyna Orszulak, kl. 1 TI
Gracjan Jasnos, kl. 3TI

Praca Michała Rojkowskiego weźmie udział w międzynarodowym konkursie na logo projektu. Rozstrzygnięcie konkursu na etapie międzynarodowym nastąpi poprzez głosowanie przedstawicieli państw partnerskich projektu.

Dziękujemy uczniom, którzy nadesłali prace za zaangażowanie i gratulujemy pomysłowości.

mgr Edyta Daszkiewicz